luni, 5 aprilie 2010

Bratara din sarma argintata-39 lei-indisponibila


Am tot admirat minunatiile create de altii cu sarma argintata si... saptamana trecuta,am prins curaj si comandat sarma cu pricina :)
O vreme am ezitat,spunandu-mi ca nu o sa ma descurc la impletit atata sarma dar am fost foarte surprinsa de rezultat!
A fost destul de dificil pentru ca nu am nici o unealta speciala,m-am descurcat doar cu un cleste de taiat si unul pentru indoit.
Am realizat ca sarma de 0.4mm este destul de subtirica si poate fi folosita doar la chestii foarte delicate.Cand ma gandesc ca voiam sa iau de 0.2mm :))
Cea de 1.2mm este buna,dar destul de grosiera.Cred ca cea de 1mm este cea mai buna pentru cadre,este mai maleabila si mai usor de manevrat.
Sarma de 0.6 este foarte buna! Te ajuta sa impletesti foarte usor margelutele.
Difera foarte mult de sarma normala.Cea argintata este mai maleabila.
Spun toate astea pentru cei/cele care vor sa incerce.Este bine de stiut!

Si o mica descriere a bratarii:piesa de rezistenta,o agata mare care arata superb si granat chips.Granatul este o piatra care ma fascineaza,imi place foarte mult!








2 comentarii:

Lipo spunea...

Ooo, ne extindem :) Este foarte frumoasa. Imi imaginez cat e de munca la acest tip de bijuterii.

zaharicabijoux spunea...

Sar'mana!
Este bibileala la greu,ma dor si acum buricele la dej'te,dar merita!
Chiar imi place si...este altceva :)